انتشارات قانون یار

انتشارات قانون یار

شماره پروانه نشر 12161
انتشارات قانون یار

انتشارات قانون یار

شماره پروانه نشر 12161

مولفه های ارزشیابی نظام آموزشی الکترونیکی، تالیف: دکتر شهلارضایی منتشر شد! (دریافت نسخه الکترونیکی کتاب) جدیدترین کتب قانون یار


کتاب مولفه های ارزشیابی نظام آموزشی الکترونیکی منتشر شد!

رزومه علمی مولف: جهت ارسال رزومه علمی و درج در این صفحه با ارسال فایل رزومه، عکس و فایل های خود، با اکانت ایتا یا واتس آپ 09100636002 پیام دهید. جهت دریافت کارت شناسایی نویسندگی (مخصوص مولفان قانون یار) با دفتر مرکزی بنیاد علمی قانون یار تماس بگیرید. 

((نمونه کارت صادره نویسندگان فرهیخته بنیاد علمی قانون یار))

لازم به ذکر است کارت شناسایی به صورت فارسی و انگلیسی (با بهترین کیفیت) صادر می گردد...

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارت نویسندگان و مولفان نخبه کلیک کنید http://www.ostadjavan.ir/1404/06/10/post-84/

این کتاب در  انتشارات قانون یار به چاپ رسیده است

جهت دریافت و مطالعه نسخه الکترونیکی این کتاب روی جلد کتاب کلیک کنید تا به سایت کتابخوان الکترونیکی قانون یار هدایت شده و بتوانید این کتاب را دریافت کنید

درباره این کتاب:

کتاب حاضر از جمله کتب پژوهشی موسسه و انتشارات فرزانگان دانشگاه می باشد که وابسته به موسسه قانون یار می باشد. از تمامی پژوهشگران و مولفین خواهشمند است در فراخوان چاپ آثار علمی که از موسسه قانون یار اعلام شده شرکت نمایید و به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید.
در این کتاب به مباحث زیر پرداخته شده است:
پیشگفتار 11
فصل اول: کلیات 13
مقدمه 13
مبحث اول: بیان مسئله پژوهش 15
مبحث دوم: ضرورت انجام پژوهش 20
مبحث سوم: اهداف پژوهش 22
گفتار اول: هدف کلی پژوهش 22
گفتار دوم: اهداف ویژه 23
مبحث چهارم: سؤالات پژوهش 23
گفتار اول: سؤال کلی پژوهش 23
گفتار دوم: سؤالات ویژه 23
مبحث پنجم: متغیرهای پژوهش 24
گفتار اول: ارزشیابی آنلاین 24
گفتار دوم: نظام یادگیری الکترونیکی 25
گفتار سوم: یادگیری الکترونیکی 26
گفتار چهارم: سطوح یادگیری 26
گفتار پنجم: یادآوری 27
گفتار ششم: فهمیدن 28
گفتار هفتم: کاربستن 29
گفتار هشتم: تحلیل 29
گفتار نهم: ارزشیابی 30
گفتار دهم: خلاقیت 31
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه 33
مقدمه 33
مبحث اول: یادگیری الکترونیکی 33
گفتار اول: محیط‌های یادگیری الکترونیک 36
گفتار دوم: ویژگی‌های محیط یادگیری الکترونیکی 36
گفتار سوم: رویکردهای متداول در طـراحی محیط‌های یادگیری الکترونیکی 38
مبحث دوم: چهارچوب آموزشی یادگیری الکترونیک 45
گفتار اول: کاربرد مکتب یادگیری رفتارگرایی در یادگیری الکترونیکی 48
گفتار دوم: کاربرد مکتب یادگیری شناخت‌گرایی در یادگیری الکترونیگی 50
گفتار سوم: کاربرد مکتب یادگیری ساخت‌گرایی در یادگیری الکترونیکی 53
گفتار چهارم: کاربرد نظریه ارتباط‌گرایی در یادگیری الکترونیکی 56
مبحث سوم: اندازه‌گیری، آزمون، سنجش، و ارزشیابی 59
گفتار اول: تفاوت اندازه‌گیری و ارزشیابی 61
گفتار دوم: دلایل اجرای ارزشیابی 62
گفتار سوم: ارزشیابی در آموزش الکترونیکی 63
گفتار چهارم: انواع ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی 64
گفتار پنجم: اهمیت ارزشیابی تکوینی 67
گفتار ششم: ارزشیابی تراکمی (پایانی) 68
گفتار هفتم: ارزشیابی دوره آموزشی 68
گفتار هشتم: مزایای ارزشیابی در آموزش الکترونیکی 69
گفتار نهم: معایب ارزشیابی الکترونیکی در آموزش الکترونیکی 69
گفتار دهم: اهمیت ارزشیابی در آموزش از راه دور 71
مبحث چهارم: طبقه‌بندی‌های اهداف آموزشی 71
گفتار اول: طبقه‌بندی اهداف آموزشی بلوم 72
گفتار دوم: طبقه‌بندی بازنگری شده اهداف آموزشی بلوم 82
گفتار سوم: طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم و یادگیری الکترونیکی 89
مبحث پنجم: پیشینه پژوهش 91
گفتار اول: پژوهش‌های داخلی مرتبط با موضوع 92
گفتار دوم: نتایج حاصل از بررسی پژوهش‌های داخلی 99
گفتار سوم: پژوهش‌های خارجی مرتبط با موضوع 99
مبحث ششم: نتیجه گیری 106
فصل سوم: روش‌شناسی 109
مقدمه 109
مبحث اول: جدول روش‌شناختی 109
مبحث دوم: پارادایم پژوهش (معرفت‌شناسی پژوهش) 111
مبحث سوم: راهبرد پژوهش 112
مبحث چهارم: روش پژوهش 113
گفتار اول: روش پژوهش در بخش کیفی پژوهش 114
گفتار دوم: روش پژوهش در بخش کمی پژوهش 116
مبحث پنجم: جامعه آماری، روش نمونه‌گیری و حجم نمونه پژوهش 116
گفتار اول: جامعه و نمونه آماری در بخش کیفی پژوهش 117
گفتار دوم: جامعه و نمونه آماری در بخش کمی پژوهش 121
گفتار سوم: ابزار گردآوری داده‌ها 122
مبحث ششم: روایی و پایایی ابزارهای گردآوری داده 124
گفتار اول: روایی و پایایی بخش کیفی پژوهش 125
گفتار دوم: روایی و پایایی ابزار بخش کمی پژوهش 126
مبحث هفتم: روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 128
گفتار اول: روش تجزیه و تحلیل داده‌های بخش کیفی پژوهش 128
گفتار دوم: روش تجزیه و تحلیل داده‌های بخش کمی پژوهش 129
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری 131
مقدمه 131
مبحث اول: خلاصه پژوهش 131
مبحث دوم: تبیین و تفسیر بر اساس سوالات پژوهش 132
گفتار اول: تبیین و تفسیر بر اساس سوال اول پژوهش 132
گفتار دوم: تبیین و تفسیر بر اساس سوال دوم پژوهش 139
گفتار سوم: تبیین و تفسیر بر اساس سوال سوم پژوهش 145
گفتار چهارم: تبیین و تفسیر بر اساس سوال چهارم پژوهش 148
گفتار پنجم: تبیین و تفسیر بر اساس سوال آخر پژوهش 151
مبحث سوم: نوآوری‌های پژوهش 154
مبحث چهارم: سخن آخر 156
مبحث پنجم: محدودیت‌های پژوهش 158
گفتار اول: محدودیت‌های خارج از کنترل پژوهشگر 158
گفتار دوم: محدودیت‌های در کنترل پژوهشگر 160
مبحث ششم: پیشنهادها 161
گفتار اول: پیشنهادهای اجرایی 161
گفتار دوم: پیشنهادهای پژوهشی 162
منابع و مآخذ 165


((جهت تهیه نسخه چاپی کتاب با دفتر مرکزی انتشارات قانون یار تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. ارسال به سراسر کشور با پست پیشتاز))

02166979519------02166979526-----02144441784-----02144441764

خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل 09196748625

-----------------------------------------------------------------

تمامی حقوق مادی و معنوی نام قانون یار برای موسسه و انتشارات قانون یار محفوظ است

در این راستا به اشتباه و به واسطه تشابه نام قانون یار کتب دیگری را خرید ننمایید

موسسه، انتشارات، نشریه و چاپخانه قانون یار ((مدیرعامل و صاحب امتیاز: دکتر بهنام اسدی))

کتاب قانون یار

موسسه و انتشارات قانون یار

کتب الکترونیکی حقوقی قانون یار

قانون یار دکتر بهنام اسدی

مجموعه کتب قانون یار

کتاب های قانون یار

بهترین و جامع ترین کتب رشته حقوق

کتب حقوقی قانون یار

سایت قانون یار دکتر بهنام اسدی

کتب حقوقی انتشارات قانون یار

دانلود کتاب قانون یار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.