
کتاب رابطه راهبرد های فراشناختی با خلاقیت تحصیلی دانش اموزان دختر منتشر شد!
((توجه: این کتاب در انتشارات فرهیختگان اهل قلم چاپ و منتشر شده است. انتشارات فرهیختگان اهل قلم وابسته به بنیاد علمی قانون یار می باشد.))
رزومه علمی مولف: جهت ارسال رزومه علمی و درج در این صفحه با ارسال فایل رزومه، عکس و فایل های خود، با اکانت ایتا یا واتس آپ 09100636002 پیام دهید. جهت دریافت کارت شناسایی نویسندگی (مخصوص مولفان قانون یار) با دفتر مرکزی بنیاد علمی قانون یار تماس بگیرید.
((نمونه کارت صادره نویسندگان فرهیخته بنیاد علمی قانون یار))

لازم به ذکر است کارت شناسایی به صورت فارسی و انگلیسی (با بهترین کیفیت) صادر می گردد...
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارت نویسندگان و مولفان نخبه کلیک کنید http://www.ostadjavan.ir/1404/06/10/post-84/
این کتاب در انتشارات قانون یار به چاپ رسیده است
درباره این کتاب:
کتاب حاضر از جمله کتب پژوهشی موسسه و انتشارات فرهیختگان اهل قلم می باشد که وابسته به موسسه قانون یار می باشد. از تمامی پژوهشگران و مولفین خواهشمند است در فراخوان چاپ آثار علمی که از موسسه قانون یار اعلام شده شرکت نمایید و به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید.
در این کتاب به مباحث زیر پرداخته شده است:
یکی از زیر بناییترین نهادهای تمامی جوامع بشری پس از خانواده، آموزش و پرورش است. هر ساله منابع انسانی و مالی بسیار عظیمی برای تعلیم و تربیت دانشآموزان مورد استفاده قرار میگیرد. اینکه دانشآموزان آگاهیها و توانمندیهای ضروری برای زندگی اجتماعی را بیاموزند و در رشد و اعتلای جامعه خود مؤثر باشند، از مهمترین چالشهای گریبانگیر نظامهای آموزشی دنیا، به خصوص نظام آموزشی کشور ماست. عوامل گوناگونی در عملکرد آموزشی کارآمد دانشآموزان نقش دارد که از جمله میتوان به آموزش راهبردهای یادگیری اشاره کرد. بدون شک یکی از دغدغههای بشر در طول تاریخ یادگیری بوده است. تمام پیشرفتها و دستاوردهای بشری نیز محصول یادگیری است. یادگیری یکی از مهمترین زمینهها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکلترین مفاهیم برای تعریف کردن است (هرگنهان و السون ، 2022). عموماً راهبردهای یادگیری و مطالعه را با دو اصطلاح راهبردهای شناختی و فراشناختی معرفی میکنند. این دو راهبرد یادگیری، مکمل یکدیگر میباشند. راهبردهای شناختی همان راههای کسب دانش هستند، اما راهبردهای فراشناختی به راههای هدایت و نظارت بر راهبردهای شناختی گفته میشود (سیف، 1395). به عبارت دیگر راهبردهای شناختی به هرگونه رفتار، اندیشه یا عمل یادگیرنده گفته میشود که او در ضمن یادگیری مورد استفاده قرار میدهد و هدف آن کمک به فراگیری، سازماندهی و ذخیره سازی دانشها و مهارتها و نیز سهولت بهره برداری از آنها در آینده است(واینستاین و هیوم ، 2021).
از طرفی یکی از مفاهیم اساسی تعلیم و تربیت که میتواند کمک کننده به زندگی اجتماعی دانشآموزان باشد خودکارآمدی تحصیلی است. از جمله اولین افرادی که در زمینه خودکارآمدی فعالیت داشته اند آلبرت بندوراست. آلبرت بندورا (1998)خودکارآمدی را قضاوت آموزنده فرد در مورد توانمندی هایش برای سازماندهی و اجرایی نمودن فعالیتهای لازم در جهت دست یافتن به هدف تعریف میکند (ادونل2007، ). خودکارآمدی مقیاس اندازه گیری مهارتهای یک فرد نیست اما باوری است درباره اینکه یک فرد میتواند با آن مهارتها تحت شرایط مختلف چه کاری انجام دهد (بندورا، 1997).
02166979519------02166979526-----02144441784-----02144441764
خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل 09196748625
-----------------------------------------------------------------
تمامی حقوق مادی و معنوی نام قانون یار برای موسسه و انتشارات قانون یار محفوظ است
در این راستا به اشتباه و به واسطه تشابه نام قانون یار کتب دیگری را خرید ننمایید
موسسه، انتشارات، نشریه و چاپخانه قانون یار ((مدیرعامل و صاحب امتیاز: دکتر بهنام اسدی))
کتب الکترونیکی حقوقی قانون یار
بهترین و جامع ترین کتب رشته حقوق
سایت قانون یار دکتر بهنام اسدی
دانلود کتاب قانون یار